Mercedes-Benz G Klasse

Vše o teréních vozidlech pro využití v myslivosti
Uživatelský avatar
Ondra
Pravidelný diskutér
Příspěvky: 250
Registrován: stř 26.12.2012, 20:42
Bydliště: Ústecký kraj

Mercedes-Benz G Klasse

Příspěvek od Ondra »

Dobré odpoledne přátelé. Máte někdo praktickou zkušenost s tímto vozítkem. V "kurz" verzi nevypadá špatně. Co si o něm myslíte? Za jakýkoliv příspěvek díky. Ondra
Mauser M03 Basic /.30-06Sprg./; Zeiss Victory Varipoint 2.5-10x50 T* ASV
ZKM 452 FS /.22LR/; Odeon 4x32
tibi1
Zkušený diskutér
Příspěvky: 605
Registrován: stř 18.10.2006, 6:52

Re: Mercedes-Benz G Klasse

Příspěvek od tibi1 »

da sa povedat ze origo offroad co spadne rovno z pasu v tovarni moze ist do terenu (mozno este domontovat snorchel) ....ale dost drahy spas za te prachy na polovacku berem radsej moj oblubeny Land cruiser
dalas
Administrátor
Příspěvky: 3386
Registrován: úte 25.9.2007, 8:08
Bydliště: Brno, honitba Žďársko

Re: Mercedes-Benz G Klasse

Příspěvek od dalas »

G-čko je špička v seriových off-roadech. Již v seriovce má všechny špéry, jak mezinápravovou tak nápravový. Špička je doslova taky cenou. To i Defender bledne.
Tikka T3 Varmint 308W, Weatherby Mark V Accumark .300Win. Mag., IZH94 12x76/308W, IZH 27 EM 12x76/12x76, Suhl 150 Standard .22LR
kounek
Zkušený diskutér
Příspěvky: 534
Registrován: ned 11.7.2010, 17:47

Re: Mercedes-Benz G Klasse

Příspěvek od kounek »

Měl jsem tu možnost vidět v Rakousku ve firmě Service Technologies gmbh jak se "repasují" offroady pro armádu a Integrované záchranné složky. Ať už to bylo G-čko od Mercedesu, nebo jeho "bratranec" G-čko od Steyr-Puch, to co ty vozy dokážou a vydrží, to je síla. A je už jedno, jestli to auto bude nové, nebo staré, kvalita tam je. Cena samozřejmě taky. Ale pokud budete chtít auto, které v terénu udělá opravdovou práci, a po umytí bude vypadat jako "leštěnka" se kterou se nebudete stydět nikde, je G-čko nejlepší volba...
Mauser M12MAX 308w; Blaser 750/88 5,6x52r/9,3x74r; Brno 502 243/12,Brno Stopper 458WM, CZ457
Dříve:CZ550Safari 375hh; CZ527; BO803.8; CZ550 9,3x62; IZH94; PPK K1 308w; Rössler Titan6 308w; Merkel Suhl 220E 9,3x74R/9,3x74R; ZKK600 30-06
kounek
Zkušený diskutér
Příspěvky: 534
Registrován: ned 11.7.2010, 17:47

Re: Mercedes-Benz G Klasse

Příspěvek od kounek »

Ještě když jsem u toho, při té návštěvě jsem taky viděl repase vozu, který se mi osobně zamlouval víc než G Klasse a to toto:

http://de.wikipedia.org/wiki/Pinzgauer_(Fahrzeug)

Ať dělám co dělám, ten odkaz sem nejde dát tak, aby fungoval, nebere to totiž tu poslední závorku, ale když si ji ve Web adrese doplníte ručně, otevře se Vám odkaz jak má být. (možná by s tím admin mohl něco provést)

Dvounápravová verze v naftě, po repasi, s plachtovanou korbou, to byl opravdu nářez... Opět ale ta cena...
Mauser M12MAX 308w; Blaser 750/88 5,6x52r/9,3x74r; Brno 502 243/12,Brno Stopper 458WM, CZ457
Dříve:CZ550Safari 375hh; CZ527; BO803.8; CZ550 9,3x62; IZH94; PPK K1 308w; Rössler Titan6 308w; Merkel Suhl 220E 9,3x74R/9,3x74R; ZKK600 30-06
Uživatelský avatar
Georg.H
Zkušený diskutér
Příspěvky: 861
Registrován: ned 23.12.2007, 23:43
Bydliště: Slezsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Mercedes-Benz G Klasse

Příspěvek od Georg.H »

Petr1970
Zkušený diskutér
Příspěvky: 1867
Registrován: úte 26.1.2010, 9:46

Re: Mercedes-Benz G Klasse

Příspěvek od Petr1970 »

nebude V3S levnější? ) když vezmete štábní vozidlo tak to máte i s kamínkama, okýnkama, schůdkama, dílů spoustu a cena
ZKM 456
Fabarm Elos C
Beretta 682 special skeet (bez gold a bez E)
W-Vanguard, .308W, 4-16x50 Vortex PST
kounek
Zkušený diskutér
Příspěvky: 534
Registrován: ned 11.7.2010, 17:47

Re: Mercedes-Benz G Klasse

Příspěvek od kounek »

To taky není špatný nápad, ale ten Pinzgauer v dvounápravové verzi má velikost zhruba UAZu, takže se s ním dá docela dobře manévrovat i v lese na rozdíl od V3S...

Georg: díky za odkaz, mě sem prostě nešel dát...
Mauser M12MAX 308w; Blaser 750/88 5,6x52r/9,3x74r; Brno 502 243/12,Brno Stopper 458WM, CZ457
Dříve:CZ550Safari 375hh; CZ527; BO803.8; CZ550 9,3x62; IZH94; PPK K1 308w; Rössler Titan6 308w; Merkel Suhl 220E 9,3x74R/9,3x74R; ZKK600 30-06
Uživatelský avatar
Reno
Pravidelný diskutér
Příspěvky: 462
Registrován: pát 20.2.2009, 11:49

Re: Mercedes-Benz G Klasse

Příspěvek od Reno »

Pokud se vám líbí opravdové offroady jako Pinzgauer, ale chtěli by jste něco levnějšího, můžete zkusit například i Volvo C303... :twisted:
Uživatelský avatar
Ondra
Pravidelný diskutér
Příspěvky: 250
Registrován: stř 26.12.2012, 20:42
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Mercedes-Benz G Klasse

Příspěvek od Ondra »

Chlapi neblázněte, vždyť by se mi celá ulice smála :D . Cena toho Géčka je skutečně astronomická :shock: a mě by zajímalo, jestli je 2x lepší než třeba Land Cruiser nebo jen 2x dražší, protože má na masce stříbrnou trojcípou hvězdu.
Mauser M03 Basic /.30-06Sprg./; Zeiss Victory Varipoint 2.5-10x50 T* ASV
ZKM 452 FS /.22LR/; Odeon 4x32
kounek
Zkušený diskutér
Příspěvky: 534
Registrován: ned 11.7.2010, 17:47

Re: Mercedes-Benz G Klasse

Příspěvek od kounek »

Řekl bych, že ta diskuse se tu stejně nejspíš zvrhne v něco podobného, v co se zvrhla u Dvojáků, tedy v dohady typu zbytečně vyhozené peníze, proč kupovat Purdey když je tu Merkel...

Ohledně kvalit vozů Mercedes G není moc dohadů, je to nekompromisní kvalita spojená s dobrým dílenským zpracováním, designem apod. Land Cruiser taky v terénu udělá podobnou, nebo stejnou práci, ale není to prostě to, před čím když projede kolem si řeknete WOW. Stejně jako Purdey versus Merkel...
Mauser M12MAX 308w; Blaser 750/88 5,6x52r/9,3x74r; Brno 502 243/12,Brno Stopper 458WM, CZ457
Dříve:CZ550Safari 375hh; CZ527; BO803.8; CZ550 9,3x62; IZH94; PPK K1 308w; Rössler Titan6 308w; Merkel Suhl 220E 9,3x74R/9,3x74R; ZKK600 30-06
Uživatelský avatar
lovec
Zkušený diskutér
Příspěvky: 2024
Registrován: pon 25.9.2006, 16:07
Bydliště: SK

Re: Mercedes-Benz G Klasse

Příspěvek od lovec »

2x lepsi asi nie je....ale je skutocne vynikajuci. O ktorej konkretnej verzii a motorizacii uvazujes?

Ked som prvykrat asi v 98´ isiel v G 350TD bol som uveliceny, co v lese dokazalo. Potom ma znovu prekvapilo asi pred desiatimi rokmi, isiel som v plne obsadenom G (konkretne to bol 270CDI, tusim sa vtedy este nevolal Professional ale Worker) na jednej promo akcii na slovenskej Sahare na Zahori, tak som bol prekvapeny, co to auto dokazalo v piesku (aj z dnesneho pohladu celkom bohatych offroad skusenosti). Konkretne jeden priklad, zisli sme z vyjazdenej stopy a auto sadlo na brucho. Hovorim si, konecna, navijak a ideme sa tahat.....kdeze. Stacilo uzamknut vsetky diferenciali a potvora sa na redukcii odtial na prvykrat dostala (obute mierne podfuknute BFG AT). Vtedy to na mna urobilo obrovsky dojem. Neskor som obcasne mal moznost jazdit na pracovnom Professionalovi 280CDI, aj na aktualnom "civilnom" Lang station 350 Blue tec. Zakazdym super. Aj ked je pohodlie a komfort na palube Lang stationu na vysokej urovni, mna ovela viac oslovuje jednoduchy Professional.

Ak nie su financie prekazkou, pokojne do toho chod. Akurat by som zvazil 5-dverovu verziu, v kratasovi je kufor minimalny. Ked s tym nemas problem, vyberies zadne sedadla a miesta bude dost (ja to tak mam v 3-dverovom Patrole a miesta mam kopec). Posledna vec, urcite by som volil automat.
9,3x62mm, .338 Remington Ultra Magnum, .300 Winchester Magnum, 7mm-08 Remington, .270 Winchester, .260 Remington, 6,5x47mm Lapua, .44 Magnum, 9mm Luger, 16/70, .22 LR
Every Shot Counts
Uživatelský avatar
Ondra
Pravidelný diskutér
Příspěvky: 250
Registrován: stř 26.12.2012, 20:42
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Mercedes-Benz G Klasse

Příspěvek od Ondra »

Jsem zatím na úplným začátku, sbírám informace. Konkrétní motor ani provedení vybrané nemám. Jde mi o to, že budu muset nutně změnit auto do lesa. Jeep, který používám už pomalu ale jistě končí svojí službu a já občas musím použít "rodinný" RR Sport. To je ale dlouhodobě neudržitelný-světlý vnitřek je hned zas..aný jak jetel, o vnějšku nemluvě. Kdo to pak má poslouchat :roll: . Proto se pomalu rozhlížím a promýšlím co dál. Dávám taky přednost nějaké "outdoorové" verzi. Na silnici to nepotřebuju, chci vyloženě prostředek do lesa. Ta 5ti dvéřová verze mi přijde trošku monstrózní. On i pohyb v terénu je s kratším příjemnější. O 3 dvéřové jsem přesvědčený. Přesně jak říkáš-zadní sedačky poletí a kufr bude ok. A automat, to se shodnem.
Nejsem odborník a tak jsem vděčný za každý postřeh. Díky.
Mauser M03 Basic /.30-06Sprg./; Zeiss Victory Varipoint 2.5-10x50 T* ASV
ZKM 452 FS /.22LR/; Odeon 4x32
Uživatelský avatar
MiraDuchek
Zkušený diskutér
Příspěvky: 519
Registrován: sob 24.1.2009, 14:44
Bydliště: Malměřice

Re: Mercedes-Benz G Klasse

Příspěvek od MiraDuchek »

Už jsem měl možnost vidět v akci snad všechny offy (pozor né suv) používané v čr, všechny mají své limity, za mě trošku zvednout + větší gumy ať dostaneš hrušku co nejvíc od země tam končí všichni. Kolega měl sice naviják Warn který měl řešit nizky profil seriového auta ale pužít ho když v noci jedeš pro prase a zustaneš po práhy ve sračce je docela makačka.
CZ 550 medium,7mm rem.mag.+Swarowski Z6i 2,5-15
Ruger No.1 9,3 x 74 R, Meostar 7x56
Stafordšírský bulteriér Alli Staf Anatol,Christopher Blue Nijada
http://jana-duchkova.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Ondra
Pravidelný diskutér
Příspěvky: 250
Registrován: stř 26.12.2012, 20:42
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Mercedes-Benz G Klasse

Příspěvek od Ondra »

Tak se mi situace maličko komplikuje :? . Poptal jsem v Mercedesu to kratší třídvéřový Géčko a odpověď: Děkujeme za váš zájem...bla bla ble ble...třídvéřový už neděláme. Takže asi to jistí ten 5-dvéřový. Nebo nějaký jiný nápad, srovnatelný výrobek?
Mauser M03 Basic /.30-06Sprg./; Zeiss Victory Varipoint 2.5-10x50 T* ASV
ZKM 452 FS /.22LR/; Odeon 4x32
Odpovědět