prosba o radu

Vše o teréních vozidlech pro využití v myslivosti
petr schiehl
Nový návštěvník
Příspěvky: 14
Registrován: sob 20.10.2007, 10:47

prosba o radu

Příspěvek od petr schiehl »

lesu zdar budouci kolegove
uz nejakou dobu sleduji toto forum,ale zatim sem nechtel na nic reagovat,
ani se ptat,nebot nejsem jeste oficialne myslivec.zkousky delam 6.dubna,tak snad....co me ale trapi je vyber auta do lesa.
schanim neco jako druhe auto,vylozene do lesa,ale protoze mam honitbu vzdalenou 30km,potrebuju nejakej kompromis.
jde mi hlavne o pruchodnost terenem a spolehlivost.
vamy asi nejvic doporucovany samuraj,by se mi libil,ale pro me moc malej.me by moc zajimalo neco o nisanu terano 1,konkretne 3dverak 2,4benzin a isuyu troper,okterych se tu moc nemluvi.nejraci bych jeepa ve 4litru,to bych ale neuzivil.
predem moc a moc dekuji,nebot autum vubec nerozumin.

PS:jestli mi to tet pohanite,tek asi koupim toho samuraje.
dalas
Administrátor
Příspěvky: 3399
Registrován: úte 25.9.2007, 8:08
Bydliště: Brno, honitba Žďársko

Příspěvek od dalas »

Ahoj Petře,
o Trooperovi se může? něco dovědět na těchto stránkách http://isuzu.wz.cz/ Já osobně mám 4. rok opelichanej bastl z roku 84 nafta 2.2l. Má druhej motor TD ale turbo mám v krabici. (není síla je zrepasovat :D ) Stál 52 tis. Za ty peníze poměrně dost muziky. Jeho slabinou je přední náprava, která nedovoluje příliš velké křížení a někdy nefunkční samosvor na zadku. Problematika předních volnobě?ek je taky dostatečně známá. Já jsem šel do manuálních a je klid. Co se týká oprav, tak jsem za tu dobu měnil křížky na zadním kardanu (pasuje Lada :D ), brzdový válec na zadním kole, baterka a gufero zadního diffu. Na silnici se chová překvapivě dobře. Pokud nebudeš jezdit extrémy, tak lze doporučit. Dají se sehnat kolem 50 tis. S jinejma offroadama nemám tolik zkušeností, abych to mohl zodpovědně porovnat.
Snad Ti to trochu pomůže v orientaci.
Tikka T3 Varmint 308W, Weatherby Mark V Accumark .300Win. Mag., IZH94 12x76/308W, IZH 27 EM 12x76/12x76, Suhl 150 Standard .22LR
vhool

Příspěvek od vhool »

to petr: nebudu se zde moc rozepisovat....sve k offroadum jsem uz zde napsal....jen toliko k te spotrebe....na tech 30km po silnici asi nebude velkej rozdil ve spotrebe u jakehokoliv tereniho auta ( +/- 2-3 l rozdil na 100 km bych neresil) a v terenu budes jezdit za 15 jak s nivou tak jeepem nebo teranem.... :wink:
Uživatelský avatar
Leon
Moderátor
Příspěvky: 2773
Registrován: sob 23.9.2006, 16:51
Bydliště: kousek od M.B.

Příspěvek od Leon »

naprostý souhlas vhoolem ohledně spotřeby je to ůplně jedno jestli to je 2,4 2,6 nebo 4,0 už to mám odzkoušeno :lol: :lol: a k isuzu mel jsem dva na je?dění jednoho na díly a u všech byl na sračku schnilej rám i u 92 tak bacha na to při koupi jinak průchodnost terénem u krátkýho byla super na MT 215x15 to jelo všude ani jednou jsem to neutopil :lol: :lol: :lol:
Hirc
Pravidelný diskutér
Příspěvky: 458
Registrován: pát 07.3.2008, 13:25
Bydliště: Praha / západní Čechy

Příspěvek od Hirc »

nazdar,

30km tam + terén + semtam nejaký větší kus na odvoz = Subaru Forester :-)

IMHO je naprosto nejlepší pro kombinaci terén-silnice, navíc má docela nízkou hranu kufru, což se pro nakládání dost hodí.

Kolega má už druhého Forestra a nemůže si ho vynachválit. BTW oproti Jeepu či Terranu je Forester i o hodně spolehlivější...

když uvažuje? o Samurajovi, zkus mrknout na Jimniho. Máme ho 4. rokem - malé, ?ivé autíčko - pokud budeš do honitby jezdit sám nebo ve dvou, je to akorát. Díky tomu ze je docela úzký se s ním skvěle jezdí po napůl zarostlých cestách a pod. Samozřejmě na silnici se chová jako správný offroad - skáče jako koza :-), alespoň v porovnání s Forestrem

R.
petr schiehl
Nový návštěvník
Příspěvky: 14
Registrován: sob 20.10.2007, 10:47

Příspěvek od petr schiehl »

chlapi diky za uzitecny informace
takze jestli je ten rozdil ve spotrebe mezi 2,4 a 4litrem opravdu tak malej,
tak bych o tom jeepu zauvazoval,predstavoval sem si spotrebu tak 20l
minimum.jo aurcite bych do nej resil LPG.
ale prosim vas,jak je to s poruchovosti a s nahradnimi dily,da se vse zehnat za rozumny peniz?je to prece jen amerika.
a pripadne jakej typ,cheroký ci grand...jakej rok a tak....
diky moc
vhool

Příspěvek od vhool »

to patrol...... vazeny pane kolego .....zajimal by mne zdroj vasich informaci....s prominutim je to blabol na blabol.... :wink:

p.s. nemyslim to zle ale mam rad presne info :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=NbQY7ibdkJM

:lol: :lol: :lol:
petr schiehl
Nový návštěvník
Příspěvky: 14
Registrován: sob 20.10.2007, 10:47

Příspěvek od petr schiehl »

zdravim
tak spotrebu uz resit nebudu,terano nikdo nehani,ale ani nedoporucuje...
vcera sem videl pekny,sice 89 rok,2.4i na LPG,nahrdni motor,prevodovka,napravy a neco k tomu,navic zvyseny a utazene
torzky(vubec nevim co to je)cena neco pres 50tis...´pro me parada a
vypadalo fak monstrozne.


TO whool:jak je to s tema dilama na tu ameriku?jeep by u me vedl i ve
vzhledu.

jinak diky moc vsem
vhool

Příspěvek od vhool »

to petr: to by ti mohlo vyhovovat ....

to patrol : opet blabol.... za 1. na brise jsem byl uz mockrat ....kdyz sednes na bricho tak sedis i s vejdou a je to na traktor s kazdym offikem......
za 2: svetla vyska je sice fajn vec ale 5cm nehraje az tak velkou roli.dulezitejsi je rozvor,rozlozeni hmotnosti a hlavne ... kdyz uz se tu ohanis vyskou tak rozmer kol.... ani sebevetsi svetla vyska te nezachrani kdyz zustanes viset na difru ....navic pro tvou informaci ...ten mysak nesedel na spodku ale byl na ceste ... absence uzaverek (ma to pouze mezinapravovou) byla znat... coz u jeepa hrave pobral qudratrack II
pokracovani meho chlubeni
8) :
http://www.youtube.com/watch?v=DsIZLi1A7xk
http://lumberjack1.sweb.cz/offroad/21122007030.jpg
http://lumberjack1.sweb.cz/offroad/DSC01150.JPG
... to patrol : prijde ti to malo vysoke?podlaha 57 cm...diferaky je ovsem neco jinyho ... rozmer kol 31-10,5 R15 :wink:
vhool

Příspěvek od vhool »

ano slovo blabol mam ve velike oblibe...navic se snazim zde na foru drzet urcitou kvalitu prispevku co se tyka vecnosti a domenky budto predem avizovat nebo si nechat pro sebe....co se tyka sluzebnich vozu pro lcr a pod. tak je to o uplne necem jinem nez o vhodnosti toho ktereho typu...tendr v ceske republice je vzdy kapitola sama o sobe... pro lcr a nejen pro ne delam a mam tudiz k teto problematice dosti blizko.navic tezko budou takoveto spolecnosti jako je lcr kupovat vybehle modely vozu jako jsou napr.jeepy do roku 97 a novy grand nebo cherokee jiz neni offroad ale suv.stejne jako tebou zminovane pickupy maji do offroadu dost daleko.samozrejme ze jeep ma jako kazdy vuz take sve nedostatky a ja o nich velmi dobre vim ale z mych zkusenosti tohle auto proste vychazi nejlip a misaky,nissany i defendry a podobne uz mam za sebou.vse uz jsem zde na foru napsal takze jestli chces se mnou o tomto diskutovat tak klidne ale pres SZ a nejdrive si procti me prispevky v offroadech nez me zacnes titulovat demagogem nebo dealerem od jeepa :wink:

jeste bych ti doporucil cist peclive.....napsal jsem to trochu jinak o tom traktoru ...tyka se to vsech offroadu !!!
p.s. za deset let s jeepem jsem potreboval asistenci pri vyprostovani pouze 3x a z toho jednou kvuli tech.problemu .... :wink:
vhool

Příspěvek od vhool »

...jeste dodam ze jsem nevybiral auto kvuli myslivosti ..... ale potrebuju se s vercajkem dostat na figuru,obcas odtahnout lesem tritunovy podvalnik a v neposledni rade taky jako doprovodak na nadrozmery... tudiz pozadavek na pohodli na silnici (coz vsak zase berou gumy ) tu byl taky dosti vyrazny....

od kdy fasuji revirnici u lcr takovy auticka? pokud vim tak to jsou vyjimky a spise do obor kde to ma opodstatneni kvuli korbe.... jinak jsou pracovnici lcr videt spise v privatnich vozech nebo vitarach ....

na pouhou dopravu do lesa pro vykon myslivosti bych osobne volil samuraje :wink:
Odpovědět