Reference na offroady
Re: Reference na offroady
to georgH: no myslim ze Humwee nema na svete konkurenci ale ... pokud jste to nekdo videl na vlastni oci tak uznate ze i kdyby se to dalo dostat legalne do civilniho sektoru tak je to naprosto nepouzitelne ... sirka vozu,naklady na provoz ... to jsou duvody proc je to v civilu nepouzitelny vcetne zbytecneho pancerovani ... vozil jsem se v tom na jednom holandskem vrakovisti pro vyrazenou US vojenskou techniku a je to tedy neco to ano ...
co se tyka tech upravenych TOYOT ... opet s civilni verzi to ma malo spolecneho,spis bych rekl ze je to pribuzne islandskym upravam (ICE Truck)
...a ze jsou ve vybave UN je tim ze toyota vyhrala tendr ... jinak muj nazor je ten ze lepsi jak toyota je defender pokud mluvime o aute co vyjede v serii z fabriky
co se tyka tech upravenych TOYOT ... opet s civilni verzi to ma malo spolecneho,spis bych rekl ze je to pribuzne islandskym upravam (ICE Truck)
...a ze jsou ve vybave UN je tim ze toyota vyhrala tendr ... jinak muj nazor je ten ze lepsi jak toyota je defender pokud mluvime o aute co vyjede v serii z fabriky
- Georg.H
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned 23.12.2007, 23:43
- Bydliště: Slezsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reference na offroady
whool. v Háčku sem jel tady kusek od nás to jeden má...
jinak ty T byli civilky upravené armádou,dělali to tam amíci
když se mrkneš kdekoli ve světě kde se latají vesměs tam su vidět T
jinak ty T byli civilky upravené armádou,dělali to tam amíci
když se mrkneš kdekoli ve světě kde se latají vesměs tam su vidět T
Re: Reference na offroady
georg: a jsi si jisty ze jsi jel v humwee ??? ... nepletes si to s hummerem 1 ? ... to je totiz uuuuplne jiny vozitko i kdyz vypada dost podobne ... ale proti humwee je to jak anglicak
co se tyka tech toyot,vsak jsem psal ze to nema s civilno verzi uz tolik spolecnyho,kdo to upravuje je otazkou ... a pochybuju ze to dela armada sama ale nevim,tak nechci mlzit a to prirovnani k ICE Truckum z isladnu je proto ze tam to sice delaj soukrome firmicky a le zaklad je stejny,komplet prekopat podvozek,zpevnit cele auto pomoci vyztuh a vubec ... je to ale o necem jinrem nez se tu ted debatuje
a navic TOYTY jezdej tam kde jsou sily UN a spojene narody,toyota je hlavnim dodavatelem teto techniky ktery vzesel z tendru ... nato je poziva jako stabni auta nebo "sluzebaky v terenu" ...ucel humwee je zcela jiny ... to je auto k ostremu nasazeni,toyta je "štabak a tylovy auti"
co se tyka tech toyot,vsak jsem psal ze to nema s civilno verzi uz tolik spolecnyho,kdo to upravuje je otazkou ... a pochybuju ze to dela armada sama ale nevim,tak nechci mlzit a to prirovnani k ICE Truckum z isladnu je proto ze tam to sice delaj soukrome firmicky a le zaklad je stejny,komplet prekopat podvozek,zpevnit cele auto pomoci vyztuh a vubec ... je to ale o necem jinrem nez se tu ted debatuje
a navic TOYTY jezdej tam kde jsou sily UN a spojene narody,toyota je hlavnim dodavatelem teto techniky ktery vzesel z tendru ... nato je poziva jako stabni auta nebo "sluzebaky v terenu" ...ucel humwee je zcela jiny ... to je auto k ostremu nasazeni,toyta je "štabak a tylovy auti"
- Georg.H
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned 23.12.2007, 23:43
- Bydliště: Slezsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reference na offroady
no kdo to přesně amíkům překopává ti neřeknu ale je to na jejich popud,určo to nedělaj vojcli ale ikdyž i takové tam byli vidět úpravy co si zrobili chlapi sami
nouze o material co se týče panceřových platu a skel není nouze
skla se tam měni za pochodu ,stávalo se že si to kluci měnili sami
než aby dojeli odborníci
s těma T se jezdili i patroly takže byli i v první linii
no záleží jaký to byl tendr jestli jak u nás že se kupuje kdo vic dá do kapesky nebo podle kvality
ale tam bych to viděl možná obojí...
ale k tématu T ale i tak dobře fungují a spolehlivost tam bude....
Klucí si na to moc nestěžovali...
nouze o material co se týče panceřových platu a skel není nouze
skla se tam měni za pochodu ,stávalo se že si to kluci měnili sami
než aby dojeli odborníci
s těma T se jezdili i patroly takže byli i v první linii
no záleží jaký to byl tendr jestli jak u nás že se kupuje kdo vic dá do kapesky nebo podle kvality
ale tam bych to viděl možná obojí...
ale k tématu T ale i tak dobře fungují a spolehlivost tam bude....
Klucí si na to moc nestěžovali...
Re: Reference na offroady
tak co se tyka tech TOYOT tak to jsou drzaky o tom zadna,v mych ocich jsou z japoncu na tom nejlepe co se tyka offroadu uz v zakladu z fabriky,jen co se tyka civilnich verzi tak jsou do tezsiho terenu dneska uz moc tezky.... ovsem kdyz projdou odtucnovaci kurou tak je to velice povedene vozitko,co vim tak se v tomto sektoru pouzivaji modely LC od rady 90 vyse
Re: Reference na offroady
jo to by mel byt humwee ale taky to muze byt H1 ...pokud to ma pancerovani,motor 6,2 V8 tak to bude humwee pokud to ma 6,6 V8 je to H1 a pokud to ma 6,5 V8 s pancirem tak je to taky Humwee ... jistotu ziskas kdyz zmeris sirku,H1 je o trochu uzsi,nevim ale o kolik presne
...a hlavne pokud to je origo HUMWEE a ne H1 model pro armadu tak je to jeden z 5 ktery jsou v CZ a ktery ma armada,dalsich 16 ma armada zapujceny ... vsechno ostatni jsou H1 protoze humwee se nesmi prodavat do civilu,to mam nekde i pisemne protoze jsem to HUMWEE v tom holandsku chteli koupit a neslo to ani nahodou,jezdili jsme tam pro vyrazeny auta (pickupy a podobny blbiny )
...a hlavne pokud to je origo HUMWEE a ne H1 model pro armadu tak je to jeden z 5 ktery jsou v CZ a ktery ma armada,dalsich 16 ma armada zapujceny ... vsechno ostatni jsou H1 protoze humwee se nesmi prodavat do civilu,to mam nekde i pisemne protoze jsem to HUMWEE v tom holandsku chteli koupit a neslo to ani nahodou,jezdili jsme tam pro vyrazeny auta (pickupy a podobny blbiny )
- Georg.H
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned 23.12.2007, 23:43
- Bydliště: Slezsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reference na offroady
jaj tak to ti na 100% neřeknu ale zjistím jak s majitelem budu..
ale je to sběratel voj. techniky...no uvidíme...
jo a je to dosmyčené z venku...
ale je to sběratel voj. techniky...no uvidíme...
jo a je to dosmyčené z venku...
Re: Reference na offroady
jo a jeste jedna vec podle ceho se js jistotou pozna o co jde ... humwee ma elektriku 24 V a h1 12 V ... a jestlize to je dovoz tak bud svindlem jako H1 jinak to opravdu legalne nelze,amici to proste do civilniho sektoru nepustej a u nas to neprihlasis ani jako veterana ani na vyjimku ... na sirku by to melo bejt rozdil cca pres 5 cm (2,2 m H1 a Humwee cca minimalne 2,25 m)Georg.H píše:jaj tak to ti na 100% neřeknu ale zjistím jak s majitelem budu..
ale je to sběratel voj. techniky...no uvidíme...
jo a je to dosmyčené z venku...
- Georg.H
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned 23.12.2007, 23:43
- Bydliště: Slezsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reference na offroady
dík za infa, zjistím a dám vědět...
Re: Reference na offroady
K humwee u nás vím, že jedno soukromé stálo v jednom celním skladu. Dovezl ho z US jeden nadšenec a neprošlo celním řízením Bylo to zařazeno jako vojenský materiál a pak se řešilo co s tím Jak to dopadlo nevím, ale jedno z řešení bylo, že to odprodá státu pro potřeby AČR.
CZ550-3006 Sprg,ZZK601-223 Rem, ZK 99 6,5x57R, BS 9,3x74R/9,3x74R
Re: Reference na offroady
presne tk fery,jen by me zajimalo jak to dotycnej propasoval az do evropy ... tam uz muselo bejt nejaky tucko uz ve statech
Re: Reference na offroady
No a nemělo by být v terénu H1 použitelnější než Humwee? Vlivem menší hmotnosti bez pancířů? Při obutí zhruba stejného vzorku, pochopitelně... Čili u nás raději pro provoz v revíru H, ne?
Vhoole: Co to všechno má? Je to automat? Má to jaké uzávěrky? Redukce určitě. A z doslechu vím že to jsou diesly, ale to nevím jistě. Má to nějakou elektronickou kontrolu trakce + inteligentní pohon 4x4? Druhý náhon se přiřazuje nebo to valí furt na 4x4?
Vhoole: Co to všechno má? Je to automat? Má to jaké uzávěrky? Redukce určitě. A z doslechu vím že to jsou diesly, ale to nevím jistě. Má to nějakou elektronickou kontrolu trakce + inteligentní pohon 4x4? Druhý náhon se přiřazuje nebo to valí furt na 4x4?
Mauser 98(Tymney/ERA) 9,3x62, Z.Diavari 3-9x42+ Vulcan v5= 720m/s
Re: Reference na offroady
1) H1 stejne jako humwee jsou pro bezne potreby,do nasich podminek a navic pro to o cem zde diskutujem naprosto nepouzitelna a zbytecna monstra (jako doma se citi spis v rozlehlych planich s tezkym piscitym nebo bahnitym povrchem uz jen z pohledu hmotnosti.H1 vazi v pohotovostnim stavu 3-3,5t a celkovou ma az 4,5t dle vybavy a o spotrebe nemluve (to uz mi vychazi lepe V3S diky sve uzitnosti )Zbrojovák píše:No a nemělo by být v terénu H1 použitelnější než Humwee? Vlivem menší hmotnosti bez pancířů? Při obutí zhruba stejného vzorku, pochopitelně... Čili u nás raději pro provoz v revíru H, ne?
Vhoole: Co to všechno má? Je to automat? Má to jaké uzávěrky? Redukce určitě. A z doslechu vím že to jsou diesly, ale to nevím jistě. Má to nějakou elektronickou kontrolu trakce + inteligentní pohon 4x4? Druhý náhon se přiřazuje nebo to valí furt na 4x4?
2) co to ma: je to stala 4x4 50/50,uzaverky jak napravovy tak mezinapravovy ovladany elektronicky z kokpitu,u poslednich modelu navic TT4 - automaticka kontrola trakce podobna systemu quadratrack 1 (je tam vice okopirovanych patentu od jeepu),redukce je manualne raditelna v pomeru 2,72:1 (coz neni zrovna nejlepsi)
3)co se motorizace tyka tak se montovalo 5 typů motorů a 3 typy automatických převodovek (prvni trikvalt pro 6,2 GM diesel a dalsi ctyrkvalty):
6.2 L GM Diesel V8/GM TH400/3L80
6.5 L GM Diesel V8/GM 4L80-E
5.7 L Vortec 5700 Benzin V8 TBI/GM 4L80-E
6.5 L turbo GM Diesel V8/GM 4L80-E
6.6 L turbo Duramax LLY V8 turbo Diesel/Allison 1000 (modelový rok 2006)
ostatni modely H2 a H3 uz jsou v kategorii SUV (do teto kategorie ho radi i samotny GM) kde patri asi ke spicce ale ohledne offroadu uz je to auto k nicemu (tezky,zravy a neohrabany).co je vsak u H1 i HUMWEE naprosto genialni jsou najezdove uhly,ovladani tlaku v pneumatikach z kabiny a kompresor v zakladni vybave a vsechny spery uz v zakladu stejne tak diky velkym kolum 37 x 12.5 R16.5.
cerpano a volne prelozeno z dokumentace od vyrobce GM
...howgh...
Re: Reference na offroady
Podla inych zdrojov je uzavierka len na medzinapravovom diffe, predny a zadny su Torsen. Co je samozrejme z pohladu obsluhy len plus.vhool píše: 2) co to ma: je to stala 4x4 50/50,uzaverky jak napravovy tak mezinapravovy ovladany elektronicky z kokpitu,u poslednich modelu navic TT4 - automaticka kontrola trakce podobna systemu quadratrack 1 (je tam vice okopirovanych patentu od jeepu),redukce je manualne raditelna v pomeru 2,72:1 (coz neni zrovna nejlepsi)
Ohladom dovozu, v DE je minimalne jedna firma, ktora posuva na civil. trh tieto potvory, samozrejme po urcitom servise, alebo repase, nakolko uz maju co-to za sebou. Tusim su to aj schopny dat na papiere ako ne-vojenske auto.
9,3x62mm, .338 Remington Ultra Magnum, .300 Winchester Magnum, 7mm-08 Remington, .260 Remington, 6,5x47mm Lapua, 6mm Norma BR, .44 Magnum, 9mm Luger, 16/70, .22 LR
Every Shot Counts
Every Shot Counts