![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
co se tyka tech upravenych TOYOT ... opet s civilni verzi to ma malo spolecneho,spis bych rekl ze je to pribuzne islandskym upravam (ICE Truck)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
...a ze jsou ve vybave UN je tim ze toyota vyhrala tendr
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Příspěvek od vhool »
Příspěvek od vhool »
Příspěvek od vhool »
Příspěvek od vhool »
Příspěvek od vhool »
jo a jeste jedna vec podle ceho se js jistotou pozna o co jde ... humwee ma elektriku 24 V a h1 12 V ... a jestlize to je dovoz tak bud svindlem jako H1 jinak to opravdu legalne nelze,amici to proste do civilniho sektoru nepustej a u nas to neprihlasis ani jako veterana ani na vyjimku ... na sirku by to melo bejt rozdil cca pres 5 cm (2,2 m H1 a Humwee cca minimalne 2,25 m)Georg.H píše:jaj tak to ti na 100% neřeknu ale zjistím jak s majitelem budu..
ale je to sběratel voj. techniky...no uvidíme...
jo a je to dosmyčené z venku...
Příspěvek od vhool »
Příspěvek od vhool »
1) H1 stejne jako humwee jsou pro bezne potreby,do nasich podminek a navic pro to o cem zde diskutujem naprosto nepouzitelna a zbytecna monstra (jako doma se citi spis v rozlehlych planich s tezkym piscitym nebo bahnitym povrchem uz jen z pohledu hmotnosti.H1 vazi v pohotovostnim stavu 3-3,5t a celkovou ma az 4,5t dle vybavy a o spotrebe nemluve (to uz mi vychazi lepe V3S diky sve uzitnostiZbrojovák píše:No a nemělo by být v terénu H1 použitelnější než Humwee? Vlivem menší hmotnosti bez pancířů? Při obutí zhruba stejného vzorku, pochopitelně... Čili u nás raději pro provoz v revíru H, ne?![]()
Vhoole: Co to všechno má? Je to automat? Má to jaké uzávěrky? Redukce určitě. A z doslechu vím že to jsou diesly, ale to nevím jistě. Má to nějakou elektronickou kontrolu trakce + inteligentní pohon 4x4? Druhý náhon se přiřazuje nebo to valí furt na 4x4?
Podla inych zdrojov je uzavierka len na medzinapravovom diffe, predny a zadny su Torsen. Co je samozrejme z pohladu obsluhy len plus.vhool píše: 2) co to ma: je to stala 4x4 50/50,uzaverky jak napravovy tak mezinapravovy ovladany elektronicky z kokpitu,u poslednich modelu navic TT4 - automaticka kontrola trakce podobna systemu quadratrack 1 (je tam vice okopirovanych patentu od jeepu),redukce je manualne raditelna v pomeru 2,72:1 (coz neni zrovna nejlepsi)
Zpět na „Offroad aneb čím do revíru?“