Subaru
Subaru
Vloni jsem si koupil svoje první a poslední Subaru Forester. Očekávání byla veliká, ale z auta jsem zklamaný. Koupil jsem si verzi s pohonem na plyn. ten mi ale po zhruba 20.000 km se?ral vnitřek motoru a auto přestalo starovat. V sevisu vyndali motor ven, vyměnili vnitřek a zase to vrátili. Auto pořád nestartuje. O vnitřních platech nemá cenu ani psát . Můj Forester se do lesa a na pole bohužel moc nehodí .
-
- Nový návštěvník
- Příspěvky: 16
- Registrován: stř 24.6.2009, 7:19
- Bydliště: California( ale uz dlouho nebude)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru
jak ti plyn mohl sezrat vnitrek motoru??
To slysim poprve...
Subaru je dobry auto
To slysim poprve...
Subaru je dobry auto
Re: Subaru
mám subaru legacy r.v.98 2,0i na plyn a žádný problém nemám a to už má na plyn nalítáno 80 000km tak by mě zajímalo co se stalo s motorem že byl sežraný
CZ 550 american 308win.
-
- Pravidelný diskutér
- Příspěvky: 116
- Registrován: sob 06.9.2008, 12:37
- Bydliště: Pardubický kraj
Re: Subaru
Přesně tak Subaru je super auto když mu člověk dá aspoň základní údržbu tak to je držák jak má být ať je to forester,legeacy nebo impreza kamarád ma forestru 110 000km na plyn a bez problému a to ho kupoval už slušně jeté
Rössler Titan 8x57JS+Meostar R1 7x56RD
Re: Subaru
Protože mám auto na leasing, tak jezdím na pravidelné prohlídky po 15.000 km. Když jsem jezdil jen na plyn, tak auto přestalo startovat, když jsem jezdil jen na benzín, tak to bylo v pohodě. Ani v servisu nevěděli co to je. Ale pak k nim začalo chodit víc lidí, tak to začali řešit přímo s dovozcem. A ten jim přiznal, že nový systém pohonu na plyn asi není to pravé. Tak mi v 70.000 najetých kilometrech vyndali a rozebrali motor, vyměnili těsnění pod ventily a ještě nějaké součástky a vrátili mi to. Na plyn jsem najel okolo 20.000 km. Ale bohužel, je to ještě horší než před tím. Měl jsem předtím Nissana a Forda. Musím říct, že jsem si Subaru koupil poprvé a naposled. Vím, že jsem vyjímka, prostě nám asi smůlu na auto... Ale Subaru už nechci.
Re: Subaru
prosím tě můžeš napsat co je to za servis a jaký systém tam máš plyn já tam mam auotomat tak že startuji na benzín a samo se to přepne na plyn jenom když to je teplý tak musím zvýšit po nastartování otáčky aby se to přeplo samo nebo to přepnout ručně a když jsem kecal na kontrole s tím technikem tak mi nedoporučoval startovat jenom na plyn i když to jde tak to prý není dobrý benzín je prý lepší že ten motor promázne
CZ 550 american 308win.
Re: Subaru
Nebudu psát, který servis mi servisuje auto, myslím, že oni za to v zásadě nemohou. Dostanou informace od importéra a podle nich pracují. Systém mám Vialle. Auto by mělo startovat a rozjíždět se na benzín a po několika kilometrech se samo přepnout na plyn. Starší systémy fungují bez problémů - kupoval jsem si Forestera na plyn právě po doporučení několka známých, co ho takto mají předělané. Sranda je, že to je holandský systém. Když jsem s tím ale vyrazil přes Německo do Nizozemí, tak nikde jsem nenatankoval plyn, protože mám namontovanou jinou koncovku, která se na západ od našich hranic na benzínkách nevyskytovala... .
Re: Subaru
Sežraný motor?? Asi by jsi to nemohl trochu specifikovat?? (vnitřek motoru?? - co to je).Je pravda, že k některým motorům (kde si necháte udělat plyn) je nutné ještě dokoupit a nechat udělat "promazávání" ventilů. Jinak se Vám ventily "zaklepou". Pak nastává druhá varianta špatný systém LPG s kombinací špatný plyn - klidně motor "vypálí" (těsnění, zapeče do pístu kroužky, udělá v pístu díru - "vyžere"....Ale Subaru , má dobrý motor a neměla by nastat ani jedna z těchto variant. To, že některé plyn. špatně startují je pravda. Sám se se přesvědčil, že start proběhne jak má, jen v případě že dojedu na benzín - pak to chytne hned. Pokud dojedu na plyn, startuji déle cca 3x protočím motor...Již jsem si na to zvyknul a musím dávat bacha v zimě (udělat zim. udržbu baterie....) na plyňáky najeto cca 400 tis. km (felicie, ford - zde je potřeba adit., dacie, F brava, F bravo)
Re: Subaru
To mě taky hlava nebere... Měl jsem Subaru Forester, tuším rok 2004. Plyn si do toho nechal dávat tatík přímo v subaru v Praze a nikdy s tím žádný problém nebyl. Na plyn jsme na tomhle autě dohromady najeli nějakých 120 000 km. Před tím plyňák ford focus a sestra měla nějakýho fiata. Značku SUBARU vnímám já jako jednu z nejlepších ne-li opravdu nejlepší. Jak co se týká kvality, tak potřeby a ceny servisu. Forester jezdil na plyn za nějakých 10,5l a když šel na garančku, tak to bylo vždy kolem 5ti tisíc. Velká stála tuším 8. Na tomhle autě se kromě oleje a provozních kapalin nikdy nic neměnilo a neopravovalo (když jsou sjetý destičky, tak se samozřejmě vymění). V zimě jsme jezdili po všemožných horách a nestalo se nám, že by jsme někdy museli dávat řetězy. Teď mám Renault Grand Scenic, od nového auta a když to porovnám, tak hrůza. Už od počátku za jízdy ve sloupkách něco píská, po několika desítkách tisích začlo v palubovce něco vrzat, teď mám najeto 75 tisíc a sedalo spolujezdce by potřebovalo dotáhnout protože je prostě uvolněný (a to mám max 80 kg). Zpětné zrčátko se klepe tak, že v něm nic nevidím, přední dveře asi klesly a jdou špatně zavírat a otvírat. S něčím takovým jsem si v subaru opravdu nemusel dělat starosti. Když šlo v pátek do servisu na garančku, tak cena 10 500Kč mě opravdu nemile překvapila. No prostě hrůza!!! A to se zatím ještě nebavíme o stálém pohonu všech kol. Až budeme s manželkou kupovat další auto, tak já mám teda jasno. Subaru + LPG. 4x4 a ještě jezdíte levnějš než s norálním autem.
A hlavně mě neříkejte, že škodovka má taky 4x4!
A hlavně mě neříkejte, že škodovka má taky 4x4!
Merkel KR-1 Black 7x64 + Docter Unipoint 2,5-10x50, osnova 4-0 na šíně + Norma Vulkan, Hornady InterLock SP, S&B SPCE
Meopta MeoStar B1 8x42
Drsnosrstý jezevčík Asta
Meopta MeoStar B1 8x42
Drsnosrstý jezevčík Asta
Re: Subaru
Tak problém s plynem je asi vyřešený. V servisu zjistili, že jsou špatný vtřikovače, tak je vyměnili. Bohužel jeden z vyměněných byl taky vadný... takže to, že mi vyndali motor a vyměnili v něm ventily a nějaké podložky, nebyl ten pravý problém.
Re: Subaru
tak je to tak jak jsem si myslel servis na kulový akorád kecali kraviny ale hlavně že se jim to povedlo a přiznali se jenom mě ještě napadlo když pojedeš ven tak slušný servis ti zapůjčí nebo prodá redukci abys mohl tankovat i venku
CZ 550 american 308win.