to je ale zvlastni rybnik ... ze se nevyleje, kdyz se ta hladina svazuje do levatornádo píše:dá se všude i s nivou ale je potřeba nepřečenit možnosti auta a hlavně svoje.
Kdybych tam zajel motorem napřed tak si můžu volat odtah.Nemám šnorchl a eletrika kolem motoru moc brodění nemá ráda http://www.youtube.com/watch?v=J--bSrEEU5g
ještě.že je pod motorem trojka plech http://www.youtube.com/watch?v=syEMupyu ... N95DQ6qi9L
Reference na offroady
Re: Reference na offroady
Re: Reference na offroady
ted zase trosku vazneji ... u offroadeni je hlavnim kriteriem odhad schopnosti a znalost terenu,vzdy to bude o tom mezikusu mezi volantem a sedackou,pak pneu a nekde o velky kus dozadu teprve o aute.... ... proste kdyz je nekdo tele tak utopi i vznasedlo
Re: Reference na offroady
vhool: to je hasičská nádrž dál už je moc blata,tam bych se neotočil a vycouvat přes tu hranu...no nevím
Jinak Niva má vždy trvalý 4x4.Bylo jen několik prototypů s pohonem zadní nápravy a připínatelného předku,časem mužik zjistil,že zadní náprava je dost namáhána,tak se pak začla dělat jen s pohonem všech kol.
Mět silnější motor,rám,tuhé nápravy s uzávěrkama-to by bylo super
Jinak Niva má vždy trvalý 4x4.Bylo jen několik prototypů s pohonem zadní nápravy a připínatelného předku,časem mužik zjistil,že zadní náprava je dost namáhána,tak se pak začla dělat jen s pohonem všech kol.
Mět silnější motor,rám,tuhé nápravy s uzávěrkama-to by bylo super
Naposledy upravil(a) tornádo dne stř 04.1.2012, 19:07, celkem upraveno 1 x.
Re: Reference na offroady
Vhoole myslíš že ten novější Quadra Drive je horší než Qudra Trac II a jak jsou na tom ty nafťáky 2,7 a 3,1 TD
CZ 550 american 308win.
Re: Reference na offroady
Co se týče těch Niv - byly to 4 kolky natvrdo odjakživa. Měli a maj kromě šaltpáky jen 2 malý páčky - 1. ovládá uzávěrku, 2. redukci.
Ulkomaalainen...
Re: Reference na offroady
quadradrive je sofistikovanejsi system pro typ WJ ale princip ma podobnej.quadratrack je vhodnejsi do extremnich podminek protoze je jednodussi a jak znamo,cim min kurvitek system ma tak je spolehlivejsi.co se tyka nafty v americkejch autech tak rychle pryc od toho,jsou to evropsky klony a popravde .... je to jako s patronama SB ale obracene,horsi jde na vyvoz lepsi zustava doma ... konkretne naftovej jeep pro evropu ma nejakej evropskej motor,tusim ze z italie a je to tragedie.nejde ale jen o motor.ja mam na myho napriklad krize na kardany za 200 kc kus a na to samy auto ale evropu stojej 1100 kc a nejdou zamenit,to same treba svetla a plno dalsich dilu
Re: Reference na offroady
jak jsem ti psal do SZ ... co jsem mel nivy (2 ks) ja tak ta co radila redukci tak mela tri polohy s dvouma neutralama 2H-4H-4L razene za sebou v rade ale uz jsem videl i nivu jen zadokolku stejne tak jako nivu bez sperykasari píše:Co se týče těch Niv - byly to 4 kolky natvrdo odjakživa. Měli a maj kromě šaltpáky jen 2 malý páčky - 1. ovládá uzávěrku, 2. redukci.
Re: Reference na offroady
ano ale to bylo ještě u 1,6 s karburátorem a jedny z prvních modelů,ne?
Re: Reference na offroady
Tak koukám, že nám v tom soudruzi dělaj pěknej bordel. Já znám jen ty, co byly natvrdo 4x4.
A ještě jsem si vzpomněl, že mi říkali Rusové, co sem jezdí lovit, že ty Nivy, co se vozí k nám jsou hodně ošizený proti tomu, co jezdí u nich. I jiný motory prej do toho dávaj. Když to u nás prohlíželi, říkali, že když by tohle dostali do ruky jejich mužici, zničej to dopoledne...
A ještě jsem si vzpomněl, že mi říkali Rusové, co sem jezdí lovit, že ty Nivy, co se vozí k nám jsou hodně ošizený proti tomu, co jezdí u nich. I jiný motory prej do toho dávaj. Když to u nás prohlíželi, říkali, že když by tohle dostali do ruky jejich mužici, zničej to dopoledne...
Ulkomaalainen...
Re: Reference na offroady
no ta 3,1 je ital a 2,7 je mercedes ale ani na jednoho nemůžu sehnat kloudný reference
CZ 550 american 308win.
Re: Reference na offroady
ano i jsem to uvedl ze jde o 1,6 a ze ty novejsi neznam protoze pro mne ztratila niva jako off vyznamtornádo píše:ano ale to bylo ještě u 1,6 s karburátorem a jedny z prvních modelů,ne?
Re: Reference na offroady
ten 2,7 je totalne k nicemu,odchazi hlavy a postupne vsechno,ten medak je sice drzak ale je to slaby a zere to,je to stejnej motor jako na tech prvnich sang yongach nebo jak se to pise ... a zbytek auta stoji za prd pac to montujou oboji rakusaci v grazu ...a mit auto od neautovyho naroda je na bilej satek s cervenym puntikem na celeLeon píše:no ta 3,1 je ital a 2,7 je mercedes ale ani na jednoho nemůžu sehnat kloudný reference
-
- Administrátor
- Příspěvky: 3406
- Registrován: úte 25.9.2007, 8:08
- Bydliště: Brno, honitba Žďársko
Re: Reference na offroady
Rakušáci,to je fakt. A ještě k tomu nemají vlastní jazyk. Ale z tý rakouský produkce jsem jeden čas pošilhával po Steyr Pinzgauer. Ten by mohl projet hodně.
Tikka T3 Varmint 308W, Weatherby Mark V Accumark .300Win. Mag., IZH94 12x76/308W, IZH 27 EM 12x76/12x76, Suhl 150 Standard .22LR
Re: Reference na offroady
jooo ale pinz je prevlecenej kombajn ...a zemedelsky stroje rakusakum docela jdou
Re: Reference na offroady
Pokud jde o Nivu, mel jsem dve a jedine, co me trapilo, byla koroze, ale jinak super auto za ty penize, a v terenu delnik. A pokud vim, tak to bylo vzdy staly pohon 4x4 mezinapravovy dif a jak tu zaznelo, radicka na redukci a na uaverku mezin. difu. ano, neni vubec pohodlna a srovnavat ji a autem typu Toy LC, to leda snad jako vtip:-) A jak pise vhool tom pohonu, tak to jsem v zivote neslysel a koukam jako puk - mel jsem i 1,6 karbec nekdy z 80tych let a bylo to stala ctyrkolka jak jsem psal.