Vyjádřete se mi někdo k ráži 6,5 při lovu srnčí zvěře,

Vše o loveckém kulovém střelivu. Vaše zkušenosti a názory.
precechtel
Zkušený diskutér
Příspěvky: 573
Registrován: čtv 07.12.2006, 20:11
Bydliště: olomouc

Vyjádřete se mi někdo k ráži 6,5 při lovu srnčí zvěře,

Příspěvek od precechtel »

když jsem si prohlédl fotografie srnčí zvěře ulovené Vašimi např. 30-06, ty pohledy nejsou moc příjemné, jenom si přeji, aby tyto stránky nav?těvovali myslivci a nikoliv naši kritici z řad ochránců zvířat. Já lovím především srnčí a příle?itostně i ostatní spárkatou zvěř jednorannou zlamovací kulovnicí 6,5x57R, zatím mi tato ráže připadá dostatečná. Není to jenom o tom, že chválím svůj ocas, dříve jsem vyzkoušel i jiné ráže. Pokud se týká střeliva, přešel jsem z SB na Blaser CDP a je to kvalitativně naprosto o něčem jiném. S pozdravem František.
politice a politikům zmar
tibi1
Zkušený diskutér
Příspěvky: 605
Registrován: stř 18.10.2006, 6:52

Příspěvek od tibi1 »