Broková kozlice do 5000,-

Vše o brokovnicích
Odpovědět
Posmiros
Pravidelný diskutér
Příspěvky: 471
Registrován: čtv 02.8.2012, 12:48

Broková kozlice do 5000,-

Příspěvek od Posmiros »

V první řadě se přiznám, že začínám a moc tomu nerozumím, takže se kdyžtak nechám poučit :D Jsem student, kapsu bezednou nemám a chci si koupit novou kulovnici, tudíž se musím s brokovnicí trochu uskromnit a koupit nějakou použitou a rád bych něco do cca 5000,-
Brokvnici budu využívat převážně na lov, tudíž hony a budu jí nosit na posed, asfalťáky předpodkládám tak 2-3 do roka jen tak pro zábavu. Takže převážně lišky, zajíci, bažanti a kachny. Takže kvůli kachnám bude asi třeba, aby si to pobralo i ocelový broky.
Co tak čtu a občas s někým mluvím, tak bych chtěl kozlici v ráži 12 :) Kozlici, protože se mi líbí a 12, protože je to nejběžnější ráže. Rád bych, aby mi někdo vysvětlil jestli je lepší délka nábojové komory 70 nebo 76?

Takže si nechám poradit co je v rámci mých podmínek sehnatelný :) Děkuji
CZ 550 Standart .308 Win.- Meopta R1r 3-12x56 RD
CZ 557 Predator .308 Win - Pard NV008S
Bettinsoli Diamond Lux 12/76, 12/76
Posmiros
Pravidelný diskutér
Příspěvky: 471
Registrován: čtv 02.8.2012, 12:48

Re: Broková kozlice do 5000,-

Příspěvek od Posmiros »

Jinak zatím jsem viděl ZH 121, ale ty se dělaly převážně v ráži 16. Někde jsem možná četl že i 12, ale ty prý nebyli spolehlivé?
CZ 550 Standart .308 Win.- Meopta R1r 3-12x56 RD
CZ 557 Predator .308 Win - Pard NV008S
Bettinsoli Diamond Lux 12/76, 12/76
Uživatelský avatar
fesoj
Zkušený diskutér
Příspěvky: 2265
Registrován: pon 24.1.2011, 12:15
Bydliště: Východní Krkonoše /Žacléřsko/

Re: Broková kozlice do 5000,-

Příspěvek od fesoj »