terénní pick up
terénní pick up
Zdravim zajímají mě zkušenost s vozy od roku 2004 potřebuji auto na lehčí terén a silnici a hlavně aby se mi tam vešlo víc psů někdy to je i 6 ohařů a 4 chlapy
CZ 550 american 308win.
Re: NISSAN NAVARA
jestli to má být jen do terénu a občasná přeprava osob,tak moje volba by byla UAZ 452 A tzv. sanita .co projede ona,nezvládne kdejaký offroad natož pickup.
Jinak kolega měl navaru ve 2,5Td a neustálé problémy s čerpadlem,po několika opravách za moc tisíc,auto prodal a pořídil Pajero.
Už sem slyšel o závadách čerpadel z více stran,takže bych byl opatrný.
Jinak kolega měl navaru ve 2,5Td a neustálé problémy s čerpadlem,po několika opravách za moc tisíc,auto prodal a pořídil Pajero.
Už sem slyšel o závadách čerpadel z více stran,takže bych byl opatrný.
Naposledy upravil(a) tornádo dne sob 14.1.2012, 21:28, celkem upraveno 1 x.
Re: NISSAN NAVARA
to Leon - když pick up, tak nikdy Navaru. Jde o nejporuchovější nissan, co jsem kdy viděl. A o ceně oprav ani nemluvím.
Ulkomaalainen...
Re: NISSAN NAVARA
no u nás to má hajnej asi od roku 2006 jako služebáka a nestěžuje si ale má to bez turba a to jsem nikde nenašel
CZ 550 american 308win.
Re: terénní pick up
tak jsem změnil název na terénní pick up protože zakládat téma na každý pick up mi přijde zbytečné
CZ 550 american 308win.
-
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 674
- Registrován: stř 18.8.2010, 23:16
- Bydliště: Již.Morava okr.Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: terénní pick up
Leone,navarou jsem párkrát jel a taky by se mi líbila.Jako služební auta to mají u VLS Libavá a udajně sou pořád na opravách a to ne zrovna levnejch.Takže mi Navaru po těchle zkušenostech rozmuvili.
Re: terénní pick up
pak je ještě možnost ford ranger a Mitsubishi L200 mě se na na těch autech líbí že psi dám dozadu a v autě nebude bordel a zapocený okna když je tam musí nechat čekat
CZ 550 american 308win.
Re: terénní pick up
Můj bratr má Uaz 452 A(sanita)a musím na 100% souhlasit s Tornádem,je to opravdu výborný dělník do terénu.Má ovšem několik nevýhod.Těchto vozů z SPZ je minimum,brácha je členem klubu 4x4,tak má veteránské značky s vyjimkami.Spotřeba na silnici se pohybuje okolo 20 l benzinu.Komfort a výbava těchto aut je z dnešního hlediska nulová.Výhodou je naopak snadná opravitelnost a jednoduchost.Robustnost Uazů je pověstná.Bratr je celkově na všechny svoje věci(včetně aut)"ras".Já osobně jsem se takto k autům ani věcem nikdy nechoval.Před 2 roky jsem měl Ladu nivu a musím uznat,že na Uaza neměla(hlavně díky bezrámové-samonosné karosérii).Nissana navaru(ojetinu r.v.2008) si před 14 dny koupil jeden známý.Vzhledově to vypadá,jako praktické auto.Čas ukáže,jak bude spolehlivé.Odhaduji,že na opravy a náhr.díly to levné nebude.Vždy si vzpomenu na názor jednoho spolupracovníka,bývalého dovozce aut:"Když chceš opici,tak musíš mít i na banány"!
Re: terénní pick up
Leon, vynechals ještě Toyotu, podle mého nejlepší ale taky nejdražší varianta. (Mazda = Ford) Ford Ranger mám, starší variantu s motorem 2,5. U všech těhle aut je největší nevýhoda dlouhý rozvor a dlouhý zadní převis, tedy mizerný přechodový úhel v terénu ale je to dan ze velkou ložnou plochu a relativně prostornou kabinu. Dá se stím jezdit jak osobákem, manželka běžně řídí po Praze ale žádnýmu osobáku nenaložíš dazadu tunu nebo europaletu. Pejsky vozím v přepravkách, nebo dáš na korbu laminátovou boudu a maj pohodlíčko.
Re: terénní pick up
to sided: neber to jako slovickareni ale prechodovy uhel maji zbrane v hlavni,auta maji najezdovy uhel ...jen pro poradek at tu nekoho nepopletem
Re: terénní pick up
Tak jo
Re: terénní pick up
sided jak jsem psal chci to na lehčí terén a silnici tak že žádný tankodrom a na korbě musí být nástavba určitě na podlahu hodím koberec psí pelech a psi mají pohodu protože mám větší psi a když jedu do lesa tak je nechávám v autě když si jdu sednout a pak to je nářez když se člověk vrátí v zimě to pak čekám půl hodiny než se auto vyvětrá a uschnou okna
CZ 550 american 308win.
Re: terénní pick up
....maju aj prechodovy . Aby bolo jasne o com je rec - najazdove uhly su vpredu a vzadu, prechodovy je ten v strede:vhool píše:....prechodovy uhel maji zbrane v hlavni,auta maji najezdovy uhel
9,3x62mm, .338 Remington Ultra Magnum, .300 Winchester Magnum, 7mm-08 Remington, .260 Remington, 6,5x47mm Lapua, 6mm Norma BR, .44 Magnum, 9mm Luger, 16/70, .22 LR
Every Shot Counts
Every Shot Counts
-
- Pravidelný diskutér
- Příspěvky: 312
- Registrován: stř 27.6.2007, 19:02
- Bydliště: Drahánská vrchovina
Re: terénní pick up
Neviem ako sa to volá u Vás. My tomu říkáme přejezdový
Re: terénní pick up
Nemam sice velmi rad Mitsubishi (kvoli motorom), ale jedna z verzii L200 je taka, ktora ma aj staly 4x4, ktory je pri takomto type auta hlavne (ale nielen vtedy) v zime super. Ostatne vsetky pickupy maju sice priraditelny predok, ale napevno, bez stredoveho diffu. Takze na pevnom povrchu sa to pouzit neda, hrozi rychle poskodenie systemu 4x4.Leon píše:..... jak jsem psal chci to na lehčí terén a silnici tak že žádný tankodrom
Takze ja by som skusil pohladat takuto verziu .
9,3x62mm, .338 Remington Ultra Magnum, .300 Winchester Magnum, 7mm-08 Remington, .260 Remington, 6,5x47mm Lapua, 6mm Norma BR, .44 Magnum, 9mm Luger, 16/70, .22 LR
Every Shot Counts
Every Shot Counts